25

از اردی بهشت 94 

 

+ با یک خوب شروع میکنم نتایج کنکور اومد من در کمال ناباوری همه  رتبه ای آوردم که شاید از نگاه آدم هایی که  من رو از دور میشناسند رتبه خیلی خوبی نباشه از عارفه بعیده !اما از نگاه اونایی که چند ماه گذشته با من بودن اونا دیدن که درس نخوندم خیلی هم  عالی  است  این ر تبه خدا کمکم کرده فقط !من میدونم :)  

+ یک سری دغدغه مشکلات یا اختلاف سلیقه ها رو که از دور میبینی خیلی بزرگن نزدیک که میشی خنده ات میگیره از سادگی حل شدن اونا ...و لجت میگیره یک مدت طولانی ذهنت رو درگیر این مسایل کردی با اعصاب روانت بازی کردی.. 

+ یک برهه های هست تو زندگی حس بی تعلقی داری ..کلا نه مشکلی هس خداروشکر که حاد باشه نه هیچ چیز دیگه اما حالت خوب نیست و من در اون برهه به سر می برم. 

+ کتاب؟اردیبهشت کتابی نخوندم متاسفانه 

+فیلم ؟سینما هم نرفتم اما قصه ها میرم تماشا این هفته . 

+خبر خاصی نیست جز کلی کار که به خاطر اهمال کاری من ریخته سرم ..

+دلم نمیخواد اینجا نباشه واسه همین می نویسم حتی کوتاه !

نظرات 1 + ارسال نظر

حرفات به دل میشینه... یه انرژی توی حرفا و نوشته هات هست که توی این روزا که همه غما و از غم نوشتنارو پیرهن عثمان کردن غنیمته این نوشته ها... دلم بودن با اون بچه ها رو خواست... دلم اون روز خونه ی سالمندان و اون جمع و اون لبخندارو خواست و دیگه اینکه دلم خوندن اون کتاب رو خواست... بهترین سال زندگی من و خوندن این روزهارو... راستی سلام...
ساغر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.