12-از فروردین

+فرودین  سه تا فیلم تماشا کردم ،پل چوبی ؛فیلم خوبی  که دلم میخواد  یک بار دیگه تماشا کنم با بازی ها روان  مهناز افشار،مهران مدیری ،بهرام رادان ،هدیه تهرانی دوست داشتنی.دوتا فیلم هم  سینما رفتم استراحت مطلق  ترجیح میدم سکوت کنم؛من واقعا از این سبک فیلم ها خوشم نمیاد :(   فیلم دیگه هم رخ دیوانه فیلم خوب هیجانی بود بازی ها خیلی خوب موضوع خوب اما اونقدر واسه من از این فیلم تعریف کردن  خیلی خیلی خاص تر در تصورم بود. 

 +دوتا کتاب  خوندم پرنده من از فریبا وفی یک رمان از همون سبک رمان هایی که این روزها میخونم و کتاب دیگر بهترین سال زندگی من  که عالیه این کتاب یک اتفاق خوب ِ این کتاب برای من .نیمه تاریک وجود رو شروع کردم و جامعه شناسی خودمانی هم در صف انتظار است . 

+بالاخره رفتم آموزش شنا ،تا شنا کردن یاد بگیرم  چه قدر شنا بهم آرامش میده چه ذوقی دارم من :)  اسکواش هم میرم بازی پر جنب جوش یک استاد خیلی شاد  

+بالاخره پیگیری هام واسه اسراف غذا دانشگاه داره نتیجه میده ،خدایا هزار هزاربار شکرت  .  

+یک قرار هم واسه بهار فکر سلامتیم باشم و االبته کاهش وزن

 +تصمیمی گرفتم که این روزهای زندگیم آروم کنم تلاشم بیشتر بیشتر میکنم. 

 

میخوام لحظه لحظه بهار رو زندگی کنم.سلام اردیبهشت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.