11

گفته بودم به عارفه بدهکارم نه؟این روزها که خوب کتاب میخوانم کم تر حرص میخورم  سعی میکنم بیشتر بیشتر بهار را  زندگی کنم   سخت نگیرم بخندم روهای خوبی است.  

 گاهی  هست غم !دلهره ..یا چیزی که نمیدانم چیست که پریشانم میکند.. 

روزهای خوبی است  شاید چون خودم میخواهم خوب باشد. 

آدم ها را رنگی می بینم ..سعی میکنم نه سیاه باشند برایم نه خیلی سفید ..نه حتی خاکستری ..آدم ها رنگی میبینم.. 

روزهای خوبی است گاهی در حد چند ثانیه تلنگر وقتی پرسیدن آرزو بچه ها..وقت سر زدن به خانه ها..وقت  بودن کنار بچه ها... 

عارفه این روزها بیشترین بدهکاری /ش  به خداست ..و بعد خودش.. 

دلم زندگی میخواهد ..هر لحظه این زندگی را میخواهد... 

 

خوشبختی ریز ریز بزرگ من : داشتن دوستی  به رنگ سبز  وقتی  اشکت را در میاورد تا بغض سنگین  گذشته بشکند ..شاید شاید امید دارم به شکستنش به روزهایی متفاوت با گذشته ..مرسی سپیده سبز من :)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.